Khamis, 10 Disember 2015

HIDUP (rindu pak)

Assalamualaikum..

memandangkan tajuk ni pun hidup, so ok aku cerita pasal hidup.

hidup kita tak semua senang, ya ada masa aku gheyau ada masa aku suka.
tulah hidup.. penah sekali aku ingat kenangan dengan arwah pak (ya aku rindukan dia) dia seorang yang susah meluahkan rasa sayang dia bagi aku, tapi aku tau dia memang seorang yang baik, dengan setiap tindakan dan perbuatan dia pun aku dah tau macam mana dia luahkan kasih sayang dia, lepas dia marah dekat anak-anak dia dia akan bercakap lembut balik....(sumpah aku rindu sangat dekat dia). kadang aku cemburu dengan abang-abang aku sebab depa berpuluang lama bersama pak, tapi aku....
Siapa aku nak menidakkan kehendak tuhan `Allah lebih sayangkan dia, sebab tuh pak meninggal selepas seminggu balik umrah'

Sumpah entry ni aku buat bukan nak cerita pasal kesedihan aku kat orang tapi aku hanya nak luahkan rasa sedih yang hampir setahun aku pendam, hampir setiap malam aku gheyau,(but no one know)
sumpah aku rindu pak... aku rindu lawak dia, rindu nak urut dia, rindu dia kokkong aku dari rumah tok sampai ataih katil kalau aku tertidur kat rumah tok(walaupun aku buat-buat tidoq saja nak bagi pak kokkong(zaman kecik-kecik dululah). Ya Allah kau tempatkanlah roh arwah ayahku dikalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh disyurgamu... 

genap setahun pak tinggai kami tapi kasih sayang pak masih dihati kami semua...
semoga kita dapat bejumpa disyurga nanti...
terima kasih ataih apa yang pak bagi dari adik kecik sampai kebesaq..



                                                                                    ~  Adik Sayang Pak~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan