Ahad, 10 April 2011

CiTa KaT sEkOlAH...

Assalamualaikom....
hahhaha..arynieyh cm besa arr ary ahad ada assembly kat sekolah....
after assembly ada bacaan yasin.....
lepas suma tuh....
nak cekang betis jugak nak sampai tingkat atas tuh...fuhh....meleleh pluh aku....
pastuh ada sowg malaun nieyh ntah napa ska kacau aku ngan maya....
dya antar mcg kat maya(kat umah)...dia kta biar kita jdik lilin menerangi org lain tpi jgn jadik cm duri kemuncup yg selalu slalu memncucuk org...hahhaha...aku mmg paham gilah maksud dya tuh...!!!

dasar terok....!!!!
aku benci org cm tuh...!!!!
ska kcau idop org...time rehat mkn bihun hailam ngan Pnad Rashid...mmm....sdp tpi byk minyak...
Maya plak ary2 mkn kepek ubi jew....hahhaha.....
msa nk blik sekolah aku blik ngan Pnad R...
nth apa dmam dya nk blik jalan pown aku x tau..hahhaha
sbelom blik kmi ada tusyen PI ngan ustazah Faezah(guru klazz aku)
aku ajak Athiran(peminat setia aice cream) mkn ice cream..
dya on ja...hahhahaha.....kmi mkn sambil bjalan blik....

sampai umah ja lapar secara automatik....
bkak ja tudung saji mak buat sup kulat (my peberet)...
apa agy masa untk  mkn arr....
hahahha.....suph separuh pinggan nasik sejemput...hahhahah
tuh lah aku bab mkn serah kat aku jee........hahhahah
tHe End.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan