Khamis, 5 Mei 2011

pErUbAhaN....

Assalamualaikum....
Ana x tahu knapa lagu neyh amat terkesan d'hati ana.....
liriknya yg amat menyentuh kalbu ana....
ana fikir ana insan yg sempurna ....
namun sebenarnya ana insan yg hanya cukup sifat fisikal sahaja.....
namun rohani ana kosong..
masih belom ana isi.....


sungguh ana mencari kehijauan cinta-Nya pada ana.....
kosong x tdk berlagu ceria....


Ya Allah aku berlindyng dgnmu ....
sesungguhnya cintamu amat bererti bagiku.....
namun aku kufur dgn rahmatmu Ya-Allah ....
aku hina d'sisimu......
aku perlukan Kau Ya Allah....
Kau yg  Maha perlindung.....
Kau lindungilah aku dri azabmu.....


Sesungguhnya aku mhu jadi seperti Sumayyah.....
yg rela menegakkan  dan memilih Islam...
dia dbunuh....
hatinya setia pada agamaMu yg suci ini......
Ya Allah...
Kau sucikanlah hati ini & jauhkanlah aku dari kekotoran dunia......

amiiiinnnnn.....Yarabbal allamin........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan