Selasa, 23 Oktober 2012

MAK OII LAMANYA X POST SOMETHING KAT BLOG NI..!!

ASSALAMUALAIKOM...??!! 
anybody here...??
ceh apa punya soklan lah yg aku bagi ni..??...hehhehe
tnya cm tuh... macamlah aku ramai sgt folowernya..heheh
sorylah sejak kebelakangan ni x dapat update blog ni....
maklumlah sbb buzy dengan kuliah dan assigmen yg bertimbuan2...hehheh

you all tau dak yg skarang ni sya sedang bercuti...!!
hah...!! how fun u know...!!
i can release my tenssion at home....
this is my first semester break....

nak tau tak betapa penatnya stay kat UiTM tuh...
tambahan pulak course aku ni banyak menngunakan tenaga tngan org..
jelezz siot kat student course lain coz diorang bila waktu kuliah habis just stay dalam bilik n study jerk...
kitorang plak hampir setiap malam tidor lewat semata2 nak siapkan assigmen yg melungguk2....

hah..!!... padan muka aku jugak , sapa suruh pilih course ni sebagai pilihan pertama....??
klo dipikirkan balik, x baik jugak aku cakap cm ni...
dah kat sini tuhan tentukan masa depan aku...

n klo dipikirkan balik ,klo dok umah pon buat pa..???
pi balik p balik mak aku mesti akan ungkit ayat kawenn....hehehheh... (soryy mak adik kata kat mak dalam blog ni)

cuti2 dah alang2 dah dekan hari raya korban ni aku harap sangat boleh buat ``satay korban"
hek2...(kempunan)

i have something to gine u olls tengok ...
but wait the next update yea...
i will share a photos from my photography assigmen n ss (syok sendiri) ...hehhe
sampai ni jerk...
assalamualaikom...
maassalamah.....!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan