Jumaat, 29 Januari 2016

WANITA MELAYU TERAKHIR

whatttt!!!?? wanita melayu terakhir..? ada ka lagi kat muka bumi ni??
bagi akulah.... YAAPPP wanita melayu ni masih wujud..!
dan bagi aku wanita melayu terakhir means the girl with the beautiful akhlak,
sopan santun, menjaga agama dan hormat orang tua and so onlah...

Dulu aku pernah tengok satu cerita ni dia describe seorang wanita melayu terakhir ni macam seorang perempuan lembut....BUT3 the girl without covering her aurah...
sebenarnya bagi aku semua itu akan mempengaruhi akal manusia even kita yang besar ni...sebagai 1 contoh fesyen...kita selalu ikut fashion era sekarang ...n akulah salah sorang dari itu...


aku bukan kata aku ni baik .... aku pon kadang2 kosong jugak ...
but aku suka tengok student2 aliran agama tenang jerk tengok diorang...jeles pon ada kadang-kadang they have a good deeds maybe ...
diorang dah kutip banyak ilmu agama di dunia ini... 
aku ni? umur dah 22 tahun tapi rasanya macam amalan aku sikit jerr...



Anddd i love niqabis...
hopefully that i can wear it one day...
so my dear future husband, tolonglah benarkan saya pakai niqab yarh..? (hua3 berangan dah hik3)
dahlah dah nanti-nanti aku sambung lain nulisnya sebab kering idea ..
okay assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan